deunikabarnen

Alla inlägg under oktober 2016

Av Linnea Dahlén - 3 oktober 2016 17:27

Vi med ADHD blir inte arg, vi blir fly förbannad.
Vi blir inte ledsen, vi blir helt förkrossad.
Vi blir heller inte glad, men vi blir överlycklig.

Vad jag menar är att våra känslor är så starka, att allt vi gör lägger vi hela vår själ i.

Det är fruktansvärt ansträngande, men jag tycker det är en bonus.
Att vi lever och upplever allt mycket starkare än andra, på gott och ont ..

En liten beskrivning jag tycker är perfekt:

När jag älskar, gör jag det intensivt, stark och våldsam.
När jag sörjer, krossas mitt hjärta i tusen bitar.
Allt jag gör, gör jag mer. Allt jag ser, ser jag skarpare.
Allt jag hör är vackrare och smärtsammare.
-Älska mig för den jag är.

Presentation


Denna blogg kommer jag lägga ut stöttande och allmäna texter till de som behöver en hjälpande hand ibland. På sidan av har jag min vardagliga blogg som jag är aktiv på ibland som heter www.deduintevisst.bloggplatsen.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards