deunikabarnen

Direktlänk till inlägg 13 september 2016

Det är bara en som kan bestämma och de är ...

Av Linnea Dahlén - 13 september 2016 19:35

Ens liv ändras hela tiden och vart man än går kommer de komma nya hiner, men man får inte glömma  att de är de hinder som gör dig starkare som person.

Det är de som utvecklar dina kundskaper och synsätt, ingen i hela världen kan säga åt dig vad du vill  eller vad du ska göra i livet utan de är bara en person som kan bestämma de, den personen är DU!

Men se inte ner på dig själlv eftersom om du tar ett steg ut mot äventyret är de ett steg närmare ditt mål..

Vi slls hsr oliks mål, viljor och styrkor och vi alla har olika sätt att se på saker även om de bara är en person som kan bestämma vad dina viljor, styrkor  och mål är.  


- DU-

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea Dahlén - 19 februari 2017 20:25


En mysig helg med lugna tankar, eller dem var lugna för de mesta men inte exakt hela tiden.. hehe. Men annars blev de massor av film tillsammans med en barndomsvän och sambon efterson de ändå är helg. Imorgon börjar de nya schemat på jobbet så passad...

Av Linnea Dahlén - 1 februari 2017 18:15


Äntligen onsdag skulle alla vilja säga medan min onsdag gick ut på att ta blodprov och kolla om jag har bihålsinflemation.. inte den roligaste dagen men såna dagar får de vara ibland:/ medan man kollar allt sånt skit så har paniken varit på maxvolym ...

Av Linnea Dahlén - 29 december 2016 20:11


Du borde inte skämmas över din egna kropp, du är lång och smal säger alla. Men det spelar ingen roll. En tjej på 20 år med diagnos add/adhd utan medicin är nog en bra förklaring till vad som försiggår i mitt huvud, att gå dag in o dag ut och aldri...

Av Linnea Dahlén - 3 oktober 2016 17:27

Vi med ADHD blir inte arg, vi blir fly förbannad. Vi blir inte ledsen, vi blir helt förkrossad. Vi blir heller inte glad, men vi blir överlycklig. Vad jag menar är att våra känslor är så starka, att allt vi gör lägger vi hela vår själ i. Det ...

Av Linnea Dahlén - 25 september 2016 20:36


Det spelar ingen roll vad andra säger för den du egentligen ska lyssna på är dig själv, du är den som känner dig bäst och vet hur vacker du är. Du är den som kan alla dina starka sidor och låter dig kämpa vidare.. Du kan allt om du bara ger dig fa...

Presentation


Denna blogg kommer jag lägga ut stöttande och allmäna texter till de som behöver en hjälpande hand ibland. På sidan av har jag min vardagliga blogg som jag är aktiv på ibland som heter www.deduintevisst.bloggplatsen.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards